Підписатися на RSS

Людина здобуває освіту, щоб бути успішною, компетентною, конкурентно спроможною, щасливою.

Освіта – це всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства,талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей; формування цінностей, необхідних для успішної самореалізації, виховання громадян, які здатні до свідомого вибору.

ХХІ століття – це час переходу до високотехнологічного інформаційного суспільства, у якому якість людського потенціалу, рівень освіченості і культури всієї нації набувають вирішального значення для економічного і соціального поступу країни. Інтеграція і глобалізація соціальних, економічних і культурних процесів, які відбуваються у світі, перспективи розвитку української держави вимагають оновлення системи освіти.

Розвиток системи освіти в Україні визначається:

  • Конституцією України
  • Законами України«Про освіту», «Про загальну середню освіту»
  • Концепцією нової української школи.

Спеціалізована школа №214 забезпечує набуття учнями знань за програмами початкової, базової та повної загальної середньої освіти, досягнення ними визначених стандартами освіти результатів навчання, а також сприяє розвитку здібностей і талантів, вихованню свідомого громадянина України.

Концепція розвитку закладу визначає основні шляхи. Вона скеровує педагогів до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, задоволення освітніх потреб здобувачів освіти, створення освітнього середовища, у якому б реалізувалася сучасна модель випускника, особистості, готового до життя з самореалізацієюкомпетенційнаданихпід час здобуття освіти.

Основними результатами Концепції розвитку школи будуть удосконалення й модернізація сучасного освітнього середовища закладу, системні позитивні зміни, підвищення якості надання освітніх послуг.

Стратегія розвитку закладу дасть можливість виробити пріоритетні напрями діяльності школи на найближчі роки.

Стратегічні напрямки розвитку закладу освіти

Стратегія розвитку закладу освіти у 2019-2024 роках орієнтована на підвищення якості освіти, оновлення її змісту і структури на основі кращих традицій, що склалися в закладі освіти, і сучасних педагогічних технологій, спрямованих на формування конкурентоспроможного учня; оптимізацію механізму управління закладом освіти, забезпечення єдності освітнього, виховного та педагогічного процесів.

Мета роботи закладу освіти: розвивати та формувати в учнів ключові компетентності, необхідні для успішної життєдіяльності конкуретноспроможної і самодостатньої особистості.

Основні завдання закладу освіти:
  • створення рівного доступу для здобуття учнями якісної освіти;
  • надання учням можливостей для реалізації індивідуальних творчих потреб;
  • розвиток природних позитивних нахилів, здібностей і обдарованості учнів, потреби і вміння самовдосконалюватись;
  • удосконалення інформаційного простору;
  • створення умов для свідомого вибору дитиною сфери професійної діяльності.
Призначення та місія школи:
  • полягає у створені освітнього середовища в якому учень стає повноправним учасником освітнього процесу а не пасивним збирачем інформації. Освіта в нашому закладі зосереджена на дитині, а не на академічних знаннях і вчителі підтримують та розвивають потенціал кожного учня. Відповідно до цього, на уроках діти не стільки готуються до дорослого життя в майбутньому, а живуть цікавим, творчим життям.
  • полягає у створенні території, де свобода педагогічної думки та ідеї стає головною опорою позитивного іміджу закладу освіти. Це і свобода від негативних емоцій, і відчуття смаку життя як у дітей так і у вчителів.
  • педагогічний колектив вбачає у здобутті учнями основ мудрості, тому розвиток інтелектуальної культури є пріоритетним у едукаційному процесі школи, вчити учнів узгоджувати свої інтереси з інтересами інших, прагнути досягти єдності з іншими людьми, принести їм користь та допомагати.
Основні завдання розвитку спеціалізованої школи.
  1. Ефективно впроваджувати в едукаційний процес шкільні колективні та індивідуальні сучасні форми роботи.
  2. Використовувати навчальні заняття у вигляді кейсів, квестів, комплексно-хвильових та інтегрованих уроків.
  3. Поширити вплив розумових ігор на вивчення навчальних предметів.
  4. Вдосконалювати матеріально-технічну базу школи, як в технічному оснащенні, так і в практичному оформленні шкільного приміщення.
  5. Активізувати діяльність шкільного наукового товариства «Інтелект».
  6. Активізувати діяльність учнівського самоврядування.
  7. Створювати комфортні умови для всіх учасників едукаційногопроцесу.
  8. Брати активну участь у Всеукраїнських та Міжнародних освітніх проектах, освітніх конференціях, семінарах та фестивалях.
  9. Ввести в систему проведення лінгвістичної олімпіади на всіх ступенях школи.
  10. Налагоджувати мережеву взаємодію з іншими навчальними закладами України і світу.
  11. Використовувати альтернативний професійний моніторинг якості роботи школи незалежними освітніми експертами.
Засоби реалізації педагогічним колективом та адміністрацією призначення школи:
  • Засвоєння учнями обов’язкового мінімуму змісту загальноосвітніх програм.
  • Поглиблене вивчення математики в школі ІІ ступеня.
  • Надання учням школи ІІ ступеня можливості вибору допрофільного навчання з поглибленим вивченням математики, інформатики.
  • Формування економічного світогляду учнів, підприємливості через вивчення основ економіки та предметів економічного напрямку.
Спрямованість освітніх програм:
  • Формування в учнів сучасної наукової картини світу.
  • Розвиток в учнів національної свідомості.
  • Виховання громадянськості, поваги до прав і свобод людини, поваги до культурних традицій та особливостей інших народів в умовах багатонаціональної держави.
  • Створення умов для усвідомленого вибору та наступного освоєння професійних освітніх програм.
  • Формування потреби учнів до самоосвіти, саморозвитку, самовдосконалення.
Стратегічні завданняорганізаціїосвітньогопроцесу на різних циклах.

Перший цикл і другий цикл початкової освіти

Початкова освіта, зберігає наступність із дошкільним періодом дитинства, забезпечує подальше становлення особистості дитини, її інтелектуальний, соціальний, фізичний розвиток. Пріоритетами в початкових класах є виховні, загальнонавчальні і розвивальні функції. Поряд із традиційними цілями освітнього процесу на цьому циклі навчання визначається пріоритет формування базових знань, умінь та навичок, проголошується мета розвитку пізнавальної мотивації учня та розвитку його життєвих навичок.

Призначення початкової освіти полягає в становленні життєвих навичок особистості учня.

Освітній процес, який відбувається в 1-4 класах, має два основні завдання:

  • по-перше, це включення дитини до життя в закладі освіти, її інтеграція до виховного простору;
  • по-друге, це розвиток життєвих навичок учня.

Перший цикл і другий цикл базової середньої освіти

Ці цикли дають базову загальну середню освіту, що є фундаментом загальноосвітньоїпідготовкивсіхшколярів, формують у них готовність до вибору і реалізації форми подальшого одержання освіти і профілю навчання.

Цикли базової освіти в своєму складі можуть містити класи з допрофільним вивченням окремих предметів. На цьому етапі завершується формування цілісної культури світу, оволодіння способами пізнавальної і комунікативної діяльності, вміння одержувати з різних джерел інформацію, переробляти і застосовувати знання.

Рання предметна орієнтація(5 -7 класи)

Метою цього етапу є формування бази для вибору напряму подальшої спеціалізації освіти та рівня вивчення окремих предметів.

Наше завдання – допомогти дитині визначитися за напрямками, дати їй змогу себе випробувати в різних сферах (гуманітарній, суспільно-гуманітарній, природничо-технологічний, технічній, природничій та ін.), запропонувати ці сфери, навчити в них розумітися.

На перший план ставиться завдання формулювання цінностей у структурі особистості дитини, зокрема значущості загальної культури та інтелектуального розвитку для самореалізації в соціумі. Для розв’язання цього завдання важливим є розвиток предметного розуміння школярів, яке в подальшому дозволить кожній дитині знайти ту предметну сферу, у якій вона може найбільш яскраво проявитися і яка відповідає її індивідуальним якостям, характеристикам, схильностям та задаткам.

Допрофільна підготовка(8 - 9 класи)

Метою цього етапу є рання спеціалізація за обраним напрямком навчання та створення класів допрофільної підготовки. Головним напрямком роботи з учнями стає формування первинної профільної орієнтації, удосконалення навичок самостійної інтелектуальної діяльності, початок становлення світоглядної позиції особистості. На рівні 8-9 класів учні на базі циклу предметів мають можливість формувати свою індивідуальну освітню стратегію в системі різнорівневого викладання даних курсів.

Призначення першого і другого циклу базової освіти – розвиток функціональної грамотності учня, функціональних компетенцій, створення умов успішної життєдіяльності в суспільстві. Завершуючи навчання за циклами базової освіти, учні мають добре володіти українською мовою, на практичному рівні однією іноземною мовою.

Учні мають сформовані загальнонавчальні уміння і навички, володіють навчальним матеріалом на рівні, достатньому для подальшого навчання.

Перший і другий цикл профільної освіти

Відповідно до Закону України «Про освіту» і перспективного плану освітньої мережі міста до 2022 року передбачається реорганізація закладу освіти на роботу на рівні циклів початкової і базової освіти.

Таким чином, основним напрямком розвитку закладу освіти стане реалізація компетентнісного підходу в освітній взаємодії. Тобто це така практика, при якій відбувається засвоєння кожним учнем комплексу занять, умінь і навичок, який дозволяє учневі розв’язувати життєвозначущі завдання як у процесі навчання в закладі освіти, так і в подальшому житті.

/Files/images/2020-2021_nr/dyalnst_zakladu/strategya/strategy (1).PNG/Files/images/2020-2021_nr/dyalnst_zakladu/strategya/strategy (2).PNG/Files/images/2020-2021_nr/dyalnst_zakladu/strategya/strategy (4).PNG /Files/images/2020-2021_nr/dyalnst_zakladu/strategya/strategy (6).PNG /Files/images/2020-2021_nr/dyalnst_zakladu/strategya/strategy (7).PNG /Files/images/2020-2021_nr/dyalnst_zakladu/strategya/strategy (9).PNG /Files/images/2020-2021_nr/dyalnst_zakladu/strategya/strategy (10).PNG /Files/images/2020-2021_nr/dyalnst_zakladu/strategya/strategy (11).PNG

´
Кiлькiсть переглядiв: 102